poniedziałek, 15 lipca 2013

"Violetta" - serial dla wszystkich ?

Przeglądam i czytam sobie różne fora, a tu nagle trafiam na wiadomość: Do ilu lat jest serial "Violetta"?
Niektóre osoby pisały, że mają po 17,18 la,t a i tak to oglądają, bo mogą oderwać się od "rzeczywistości".W sumie serial ten jest takim umileniem czasu, gdyż dużo w nim świetnej muzyki i aktorzy są super.  Moim zdaniem oglądając to można na chwilkę zapomnieć o wszystkich codziennych problemach i bzdetach.

A wy jak myślicie oglądanie "Violetty" w wieku powyżej 14, 15 lat to przesada?
Jak tak to ile lat powinna mieć osoba oglądająca "Violettę"?

Piszcie w komentarzach ;)

Doś ka ☺



15 komentarzy:

  1. Zaskoczyła mnie wiadomość że osoby w takim wieku oglądajà ten serial. Ale cóż. Jest on od 12 lat a wiem że nawet 6 latki go oglądają. Myślę że osoba oglądająca Violettę powinna mieć 12-14 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetta jest +12 =) i super bo coś dla starszych a nie tylko +7

    OdpowiedzUsuń
  3. od 12 mam 11 ale oglądają go 5 latki to jest super chodzi tu o muzyke i wrażenia według mnie dla każdegon jesto ten serial umila czas i odcina od rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem on powinien mieć +8 dlatego że są w nim różne rzeczy np.pocałunki kłutnie ,i inne rzeczy które -8 lat nie powinni oglądac

    OdpowiedzUsuń
  5. martina jest ladna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i huda też bym chciała taka być

      Usuń
  6. W końcu violetta ma w serialu 16/17 to dlaczego ma on być poświęcony osobom w wieku do 14-15 lat. Ja ma 17 i co nie powinna tego oglądać?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sama mam 15 lat i uwielbiam oglądać Violettę. Jest dla mnie miłą odskocznią d życia codziennego. Czas Violetty to jest czas taki tylko dla mnie ;)
    I moim zdaniem serial ten jest dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem Violettę może oglądać nawet 80-latka bo to nie jest nic złego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 11 lat i oglądam Violette a moja siostra ma 7 i ogląda i kłuci się, że jest większą fanką.PS.super blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ma 14 lat i serial bardzo mi sie podoba lecz np moje keżanki uważają że jest żałosny i dziecinny

    OdpowiedzUsuń
  11. mam 8 lat a oglądam ten serial

    OdpowiedzUsuń
  12. mam prawie 10 lat i Violettę oglądam jestem fanką

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam koleżankę,i ona jest fanką Violetty. A jej mama ma 47 lat i też Violę ogląda. I co>?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie nie powinien mieć ograniczeń jeśli chodzi o wiek. Serial Violetta jest super, jest w nim taniec, muzyka itd. Nigdy nie mogę się doczekać 16:00 a jak się kończy jestem zła bo muszę czekać na następny a gdy o oglądam zapominam o wszystkim. Mam 13 lat niedługo 14 ale jakbym miała nawet 20 to i tak nikt by mi tego nie zabronił nikomu co do tego!!! I pomijając masz supeeer bloga <333

    OdpowiedzUsuń